Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Wymagane dokumenty

Podanie, które powinno zawierać:

-imię i nazwisko,
-adres zamieszkania,
-miejscowość i datę złożenia podania,
-adresata
-w jakiej sprawie i uzasadnienie,
-podpis osoby składającej podanie,
-jeśli do podania chcemy dołączyć jakieś dokumenty , to musimy poniżej dopisać „załączniki” i wypisać je w punktach.
- dowód osobisty
- zupełny odpis aktu stanu cywilnego, stanowiący podstawę uzupełnienia aktu

Miejsce odbioru

Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Opłaty
Decyzja - 39 zł
Opłata w kasie Urzędu Miasta do godz. 14.00

Termin załatwienia

W ciągu miesiąca, w sprawach skomplikowanych, w ciągu 2 miesięcy

Tryb odwoławczy

stronie służy odwołanie do Wojewody Świętokrzyskiego w Kielcach terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji za posrednictwem Kierownika USC

Uwagi

Akt stanu cywilnego nie zawierający wszystkich danych, które powinny być w nim zamieszczone, podlega uzupełnieniu.

Podstawa prawna

Art. 36 ustawy z 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U z 1986 r. nr 36, poz. 180 z późniejszymi zmianami)

Treść
wniosek zaopiniowany przez USC


Opracował
Bogusława Kołacz

bip
 

um

um

mbti um