Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Sporządzenie aktu zgonu

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Wymagane dokumenty

a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej
c) książeczka wojskowa osoby zmarłej
d) dowód osobisty małżonka osoby zmarłej
e) dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon
f) odpis aktu urodzenia i małżeństwa osoby zmarłej

Miejsce odbioru

Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Opłaty

zwolnione z opłaty skarbowej

Termin załatwienia

Niezwłocznie.

Tryb odwoławczy

nie ma

Uwagi


Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.

Podstawa prawna

Art. 64 - 67 ustawy z 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 1986 r. nr 36, poz. 180 z późniejszymi zmianami)

Treść

Wniosek zaopiniowany przez USC

Opracował
Bogusława Kołacz

bip
 

um

um

mbti um