Sporządzenie aktu zgonu
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65
Wymagane dokumenty
a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej
c) książeczka wojskowa osoby zmarłej
d) dowód osobisty małżonka osoby zmarłej
e) dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon
f) odpis aktu urodzenia i małżeństwa osoby zmarłej
Miejsce odbioru
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65
Opłaty
zwolnione z opłaty skarbowej
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
nie ma
Uwagi
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
Podstawa prawna
Art. 64 - 67 ustawy z 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 1986 r. nr 36, poz. 180 z późniejszymi zmianami)
Treść
Wniosek zaopiniowany przez USC
Opracował
Bogusława Kołacz
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65
Wymagane dokumenty
a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej
c) książeczka wojskowa osoby zmarłej
d) dowód osobisty małżonka osoby zmarłej
e) dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon
f) odpis aktu urodzenia i małżeństwa osoby zmarłej
Miejsce odbioru
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65
Opłaty
zwolnione z opłaty skarbowej
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
nie ma
Uwagi
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
Podstawa prawna
Art. 64 - 67 ustawy z 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 1986 r. nr 36, poz. 180 z późniejszymi zmianami)
Treść
Wniosek zaopiniowany przez USC
Opracował
Bogusława Kołacz