Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Odtworzenie aktu stanu cywilnego

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Wymagane dokumenty

Podanie, które powinno zawierać:

-imię i nazwisko,
-adres zamieszkania,
-miejscowość i datę złożenia podania,
-adresata
-w jakiej sprawie i uzasadnienie,
-podpis osoby składającej podanie,
-jeśli do podania chcemy dołączyć jakieś dokumenty , to musimy poniżej dopisać „załączniki” i wypisać je w punktach.
- dowód osobisty
- zaświadczenia z USC Warszawa- Śródmieście, Łódź- Śródmieście oraz USC , w którym może znajdować się akt,
- wszelkie posiadane dokumenty potwierdzające dane będące przedmiotem odtworzenia,

Miejsce odbioru

Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Opłaty

Decyzja 39,-
Opłata w kasie Urzędu Miasta do godz.14.00

Termin załatwienia

W ciągu miesiąca, a w sprawach skomplikowanych, w ciągu 2 miesięcy

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

W razie zaginięcia lub zniszczenia całości lub części księgi stanu cywilnego, odtwarza się treść aktu stanu cywilnego w USC miejsca zamieszkania wnioskodawcy.

Podstawa prawna

Art. 34 - 35 ustawy z dn. 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 1986 r. nr 36, poz. 180 z późniejszymi zmianami)

Treść
Wniosek zaopiniowany przez USC

Opracował

Bogusława Kołacz

bip
 

um

um

mbti um