Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały
Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Lokalowych Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-16.00, wtorek-piątek w godz. od 8.00-13.00.
Wymagane dokumenty
-wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego" odrębny dla każdej osoby meldującej się (również dla dziecka),
-paszport,
-karta pobytu cudzoziemca lub decyzja Wojewody Świętokrzyskiego zezwalająca na osiedlenie się na pobyt stały na terenie RP,
-poświadczenie wymeldowania z ostatniego miejsca pobytu stałego na terenie Polski (jeżeli taki posiadał),
-akt własności (np. umowa najmu lokalu, akt notarialny lub wypis z księgi wieczystej).
W przypadku osób nie będących właścicielem lub najemcą lokalu, w którym następuje zameldowanie wymagane jest potwierdzenie faktu pobytu w lokalu osoby meldującej się przez właściciela lub najemcę.
Miejsce odbioru
Pokój nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Lokalowych Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-16.00, wtorek-piątek w godz. od 8.00-13.00.
Opłaty
Bez opłat.
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn.zm.) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999) oraz ustawa z dnia 25 czerwca 1997r. o cudzoziemcach (Dz. U. Nr 114, poz. 739 z późn. zm.).
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska
Zameldowanie na pobyt stały
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Lokalowych Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-16.00, wtorek-piątek w godz. od 8.00-13.00.
Wymagane dokumenty
-wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego" odrębny dla każdej osoby meldującej się (również dla dziecka),
-paszport,
-karta pobytu cudzoziemca lub decyzja Wojewody Świętokrzyskiego zezwalająca na osiedlenie się na pobyt stały na terenie RP,
-poświadczenie wymeldowania z ostatniego miejsca pobytu stałego na terenie Polski (jeżeli taki posiadał),
-akt własności (np. umowa najmu lokalu, akt notarialny lub wypis z księgi wieczystej).
W przypadku osób nie będących właścicielem lub najemcą lokalu, w którym następuje zameldowanie wymagane jest potwierdzenie faktu pobytu w lokalu osoby meldującej się przez właściciela lub najemcę.
Miejsce odbioru
Pokój nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Lokalowych Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-16.00, wtorek-piątek w godz. od 8.00-13.00.
Opłaty
Bez opłat.
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn.zm.) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999) oraz ustawa z dnia 25 czerwca 1997r. o cudzoziemcach (Dz. U. Nr 114, poz. 739 z późn. zm.).
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska
Zameldowanie na pobyt stały