Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego

Miejsce załatwienia

Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Lokalowych Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-16.00, wtorek-piątek w godz. od 8.00-13.00.

Wymagane dokumenty


- wypełniony druk "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego" odrębny dla każdej osoby wymeldowującej się (osoby niepełnoletnie wpisywane są na druku jednego z rodziców),
- dowód osobisty,
- książeczka wojskowa (w przypadku kobiet do lat 40-tu, mężczyzn do lat 50-ciu, oficerowie do lat 60-ciu),
- dla małoletnich dzieci - odpisy skrócone aktów urodzeń.

Miejsce odbioru

Pokój nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Lokalowych Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-16.00, wtorek-piątek w godz. od 8.00-13.00.

Opłaty

Bez opłat.

Termin załatwienia

Wymeldowania należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Uwagi

Wszelkich informacji w sprawach jw. udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich i Lokalowych pod numerami telefonów: 25-20-157.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999)

Sprawdziła  
Teresa Smulczyńska


Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

bip
 

um

um

mbti um