Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności osobom prywatnym
Miejsce załatwienia
Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, pok. 21 /parter/.
Wymagane dokumenty
-wniosek o wydanie zaświadczenia o żądanej treści z akt ewidencji ludności,
-dokument stwierdzający tożsamość do wglądu.
Zaświadczenie o aktualnym zameldowaniu na pobyt stały na terenie miasta Skarżyska-Kam. wydawane jest na ustny wniosek niezwłocznie po uiszczeniu opłaty skarbowej w kasie Urzędu Miejskiego.
Miejsce odbioru
Zaświadczenie odbiera się w Urzędzie Miejskim w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, pok. 21 /parter/.
Opłaty
za wystawione zaświadczenie 17zł.
Opłaty skarbowej należy dokonać w kasie urzędu pokój nr 18 lub na konto :Bank Spółdzielczy Suchedniów o/Skarżysko-Kamienna nr 92852000072002001888830005.
Termin załatwienia
Niezwłocznie - maksymalny termin oczekiwania do 7 dni.
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści kieruje się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
Uwagi
Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy. Wszelkich informacji w sprawach jw. udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich i Lokalowych pod numerami telefonów: 041-2520-156.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj.Dz.U. z 2001r. Nr 87, poz.960 z późn.zm) oraz ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071). Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej /Dz.U. Nr 225 poz. 1635 z 2006 r./
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska
Podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, pok. 21 /parter/.
Wymagane dokumenty
-wniosek o wydanie zaświadczenia o żądanej treści z akt ewidencji ludności,
-dokument stwierdzający tożsamość do wglądu.
Zaświadczenie o aktualnym zameldowaniu na pobyt stały na terenie miasta Skarżyska-Kam. wydawane jest na ustny wniosek niezwłocznie po uiszczeniu opłaty skarbowej w kasie Urzędu Miejskiego.
Miejsce odbioru
Zaświadczenie odbiera się w Urzędzie Miejskim w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, pok. 21 /parter/.
Opłaty
za wystawione zaświadczenie 17zł.
Opłaty skarbowej należy dokonać w kasie urzędu pokój nr 18 lub na konto :Bank Spółdzielczy Suchedniów o/Skarżysko-Kamienna nr 92852000072002001888830005.
Termin załatwienia
Niezwłocznie - maksymalny termin oczekiwania do 7 dni.
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści kieruje się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
Uwagi
Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy. Wszelkich informacji w sprawach jw. udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich i Lokalowych pod numerami telefonów: 041-2520-156.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj.Dz.U. z 2001r. Nr 87, poz.960 z późn.zm) oraz ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071). Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej /Dz.U. Nr 225 poz. 1635 z 2006 r./
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska
Podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu