Podanie o zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
(dotyczy osób zamieszkujących w danym lokalu za zgodą właściciela lub najemcy lokalu bez wymaganego zameldowania)
Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Wymagane dokumenty
- podanie o zameldowanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu,
- wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego".
Miejsce odbioru
Pokój nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Opłaty
Bez opłat.
Termin załatwienia
Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
Wszelkich informacji na temat procedury dotyczącej zameldowania w drodze decyzji administracyjnej udzielają pracownicy Referatu Ewidencji w pok. nr 23, tel. 25-20-155.
Podstawa prawna
Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm.).
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska
Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Wymagane dokumenty
- podanie o zameldowanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu,
- wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego".
Miejsce odbioru
Pokój nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Opłaty
Bez opłat.
Termin załatwienia
Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
Wszelkich informacji na temat procedury dotyczącej zameldowania w drodze decyzji administracyjnej udzielają pracownicy Referatu Ewidencji w pok. nr 23, tel. 25-20-155.
Podstawa prawna
Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm.).
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska