Podanie o wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
(Podanie o wymeldowanie składa osoba fizyczna bądź prawna mająca interes prawny do wymeldowania osoby, która ostatecznie i dobrowolnie opuściła lokal, jednakże nie dokonała wymeldowania).
Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Wymagane dokumenty
Podanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu (aktualny przydział na lokal, wyrok o eksmisji, podział majątku, wyrok o rozwodzie, itp.).
Miejsce odbioru
Pokój nr 23/parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Opłaty
Bez opłat.
Termin załatwienia
Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam. w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
W sprawie wyjaśnienia trybu wymeldowania decyzją administracyjną należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30. Telefon : 25-20-155.
Podstawa prawna
Art. 15 ust 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn.zm.) oraz wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27 maja 2002 roku, Sygn. akt K.20/01 (Dz.U. Nr 78, poz.716).
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska
Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Wymagane dokumenty
Podanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu (aktualny przydział na lokal, wyrok o eksmisji, podział majątku, wyrok o rozwodzie, itp.).
Miejsce odbioru
Pokój nr 23/parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30.
Opłaty
Bez opłat.
Termin załatwienia
Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam. w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
W sprawie wyjaśnienia trybu wymeldowania decyzją administracyjną należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich i Lokalowych – Referat Ewidencji, codziennie od 7.30 – 15.30. Telefon : 25-20-155.
Podstawa prawna
Art. 15 ust 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn.zm.) oraz wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27 maja 2002 roku, Sygn. akt K.20/01 (Dz.U. Nr 78, poz.716).
Sprawdziła
Teresa Smulczyńska