Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Wydział Organizacyjny

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należą sprawy związane z organizacją pracy, funkcjonowaniem Urzędu i Prezydenta Miasta , funkcjonowaniem spółek i jednostek organizacyjnych gminy oraz koordynacją działań wydziałów, a w szczególności:

1) koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenie ich ewidencji,
2) prowadzenie spraw kadrowych,
3) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem kierowników jednostek organizacyjnych gminy z wyłączeniem dyrektorów szkół oraz przedszkoli,
4) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,
5) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy,
6) prowadzenie zbioru przepisów gminnych,
7) prowadzenie wykazu upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Urzędu Miasta do załatwiania określonych spraw w imieniu Prezydenta Miasta,
8) prowadzenie rejestru zarządzeń,
9) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych gminy,
10) opracowywanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i odznak,
11) przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich,
12) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z wyborami : do Sejmu, Senatu Rzeczypospolitej Polskiej , Rady Gminy, na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz spraw związanych z referendum gminnym,
13) nadzór nad realizacją uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta,
14) planowanie i realizacja wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
15) prowadzenie spraw z zakresu informatyzacji w tym :
a) zgłaszanie zbioru danych osobowych do rejestracji Generalnemu
Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych
b) techniczna obsługa i nadzór nad prowadzeniem internetowego serwisu
informacyjnego BIP,
16) realizowanie obowiązków administratora systemu informatycznego,
17) zarządzanie budynkiem administracyjnym i gospodarowanie lokalami użytkowymi na terenie urzędu,18) utrzymanie czystości i porządku wokół budynku oraz porządku w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych Urzędu,
19) zaopatrzenie materiałowo - techniczne na cele administracyjne, zakup inwentarza ruchomego i materiałów biurowych,
20) zamawianie i ewidencjonowanie pieczęci i tablic urzędowych,
21) prowadzenie prenumeraty dzienników urzędowych oraz prasy dla potrzeb Urzędu,
22) prowadzenie archiwum urzędu miasta,
23) gospodarka taborem samochodowym,
24) analiza ekonomiczna jednostek organizacyjnych gminy,
25) analiza obowiązujących aktów prawnych regulujących funkcjonowanie jednostek organizacyjnych gminy,
26) nadzór nad procesem likwidacji oraz przekształcania się jednostek organizacyjnych gminy,27) opiniowanie wniosków dotyczących zmian organizacyjnych jednostek organizacyjnych gminy, dokonywanych ocen ich funkcjonowania oraz wypracowywania wniosków,
28) analiza zasadności cen za usługi świadczone przez jednostki organizacyjne i przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie,
29) analiza wniosków na dopłatę do cen za świadczone usługi komunalne oraz przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie ,
30) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wykonywania przysługujących Gminie Skarżysko-Kamienna praw i obowiązków z tytułu uczestnictwa w spółkach prawa handlowego,
31) obsługa administracyjna Zgromadzeń Wspólników

bip
 

um

um

mbti um