rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Logo Miasta Skarżysko-Kamienna

Logo Miasta Skarżysko-Kamienna


Logo Miasta Skarżysko-Kamienna składa się z sygnetu (obrazu symbolizującego szlaki i wieże NSJ) i logotypu (pełna nazwa miasta i hasło promocyjne).


Wersja podstawowa to logo w kolorach czerwono-niebiesko-żółtym (kolory sygnetu) i szarym/srebrnym (kolory logotypu) na białym tle. Wersja podstawowa powinna być wykorzystywana we wszystkich materiałach kolorowych.

PLIKI PDF Z LOGO MIASTA (PDF WEKTORY) > POBIERZ

PLIKI PDF Z WINIETAMI Z LOGO MIASTA (PDF WEKTORY) > POBIERZ

Wersja podstawowa jest jedną z trzech wersji – obok dwóch wersji negatywowych (biały sygnet i logotyp w wersjach: na niebieskim i czerwonym tle) – dopuszczalną do stosowania na stronach internetowych i w publikacjach elektronicznych. Logo w wersjach negatywowych może być stosowane w materiałach kolorowych wyłącznie wtedy, gdy ze względów projektowych lub technicznych nie ma możliwości użycia logo w wersji podstawowej.

Wersja uzupełniająca to logo czarne tj. czarny sygnet i logotyp na białym tle. Wersja uzupełniająca negatywowa tj. biały sygnet i logotyp na czarnym tle. Logo w wersjach: uzupełniającej i uzupełniającej negatywowej może być stosowane wyłącznie w przypadku, gdy publikacja i produkt jest czarno-biały i nie ma możliwości użycia żadnej z wersji podstawowych ani wersji uzupełniającej. Wersje: uzupełniająca i uzupełniająca negatywowa nie mogą być stosowane na stronach internetowych ani w publikacjach elektronicznych.


Wersja specjalna to logo w kolorze złotym (kolor sygnetu i logotypu) na białym tle. Wersja specjalna może być wykorzystywana wyłącznie przez Prezydenta Miasta Skarżysko-Kamienna i Przewodniczącego Rady Miasta Skarżysko-Kamienna na dokumentach specjalnych. Wersja specjalna negatywowa tj. biały sygnet i logotyp na złotym tle. Wersje: specjalna i specjalna negatywowa nie mogą być stosowane na stronach internetowych ani w publikacjach elektronicznych.

WIĘCEJ O ZASADACH WYKORZYSTYWANIA LOGO > POBIERZ OPRACOWANIE


Symbolika logo


Logo miasta ma oddawać ducha miasta, poprzez symbolikę nawiązuje do jego celów i hasła promocyjnego „miasto na szlaku”, zawiera kolory miasta wywiedzione z jego herbu: czerwony, żółty i niebieski.


Elementy zastosowane w logo :


W sygnecie logo znalazły się wieże kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego – najbardziej charakterystycznej i najlepiej rozpoznawalnej budowli w Skarżysku-Kamiennej. Wieże kościoła NSJ są doskonale widoczne z każdego punktu miasta i ze szlaków komunikacyjnych, stanowiąc integralną część panoramy miasta.


Zróżnicowanie kolorów wież symboliką odwołuje się do indywidualnej interpretacji tej części znaku (np. jako ikony miasta, elementu jego panoramy, symbolu miejsca kultu itp.). Obok wież NSJ w sygnecie logo znalazły się łuki - symbolizujące szlaki (nawiązujące do hasła promocyjnego miasta). Brak ich dosłowności pozwala na dowolną interpretację - również pod kątem wdrożenia w procesie promocji miasta. W zależności od potrzeb mogą symbolizować szlaki komunikacyjne (drogowe, kolejowe, IT) czy też szlaki przepływu wartości intelektualnych (historia, kultura, wiedza) itp.


Czcionka zawarta w logotypie kształtem nawiązuje do krzywizn łuków zawartych w sygnecie loga.


Kolorystyka zastosowana w logo :


Czerwony - symbolizuje: pasję, miłość, ogień i energię
Niebieski - symbolizuje: niebo, wodę, inteligencję, pewność i zaufanie
Żółty - symbolizuje: otwartość i optymizm
Szary/srebrny (logotyp) – symbolizuje: honor i zaufanie.


 

bip
 

um

um

mbti um