rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Półkolonie w „Dwójce”

„Czas relaksu, relaksu to czas” - to hasło przyświecało półkoloniom, trwającym w Szkole Podstawowej nr 2. Wakacyjny turnus w szkole na osiedlu Bór odbył się raz pierwszy, co pozwoliło dużej grupie uczniów spędzić radosne chwile. Uczestnicy półkolonii brali udział w szczegółowo opracowanym programie wypoczynku składającym się z wielu atrakcyjnych propozycji odpowiednio dobranych do wieku dzieci.
 

 

 

Pieczę nad dziećmi sprawowali pedagodzy z SP2, którzy mają wieloletnie doświadczenie w organizacji różnego rodzaju wypoczynku: Renata Pela i Grażyna Barszczyk.
Celem zajęć było między innymi:
• stworzenie dzieciom warunków do ciekawego i aktywnego spędzania wolnego czasu,
• kształtowanie odpowiednich nawyków i postaw,
• stymulowanie rozwoju umysłowego i fizycznego,
• rozwijanie sposobów ekspresji uczuć i emocji,
• poznawanie najbliższej okolicy „Moja mała Ojczyzna” – turystyka.
 
Zajęcia rozpoczęły się od przywitania uczestników półkolonii przez dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych, Grażynę Wódz oraz przedstawienia programu. Następnie wspólnie został spisany kontrakt grupowy. Dzieci zapoznały się także z regulaminem półkolonii.
Pierwszy dzień został zaplanowany w ten sposób, aby uczestnicy półkolonii lepiej się poznali. Zabawy integracyjne a zwłaszcza te z chustą animacyjną budziły ogromne zainteresowanie i wyzwalały wiele pozytywnych emocji wśród uczestników. Przyczyniły się do lepszego poznania i integracji dzieci. W tym dniu dzieci miały również okazję do rozwijania zdolności plastycznych wykonując prace na temat „Wakacje moich marzeń”. Ponadto grupa wybrała się do MCK na wystawę NAUKOBUS – Centrum Nauki Kopernik. Samodzielne eksperymentowanie to doskonała metoda poznawania świata. Edukatorzy z CNK dodatkowo objaśniali dzieciom działanie eksponatów i pomagali zrozumieć prezentowane zjawiska z dziedziny fizyki, biologii i matematyki. Trójwymiarowy model ludzkiego ciała cieszył się największą popularnością, uczył tego, jak jesteśmy zbudowani, a łamigłówki były znakomitym treningiem dla mózgu. Uczniowie otrzymali „Poradnik młodego naukowca” z doświadczeniami, które mogą przeprowadzić w domu.
Aby wypoczynek dzieci podczas wakacji przebiegał bezpiecznie, przeprowadzono z nimi pogadankę na temat „Bezpieczne zachowanie na drodze i nie tylko”. Dzieci utrwaliły sobie zasady zachowania podczas wycieczek pieszych i autokarowych. Po tak ogromnej dawce wiedzy dzieci brały udział w grach i zabawach sportowych. Pogoda sprzyjała kąpielom wodnym i słonecznym. Projekt „Plaża” był strzałem w dziesiątkę. Szaleństwom na wodnej ślizgawce nie było końca.
W trakcie wspólnego wypoczynku grupa wybrała się na wycieczkę do pobliskiej pasieki. Królowa uli – Ula, pasjonatka pszczelarstwa niezwykle interesująco opowiadała o życiu pszczół, ich pracy i sposobach pozyskiwania miodu. Dzieci miały okazję zobaczyć ule od wewnątrz, miodarkę – maszynę która wykręca miód, ramkę z komórkami pszczelimi oraz wiele innych narzędzi związanych z pszczelarstwem. Wysłuchały wiele cennych informacji o produktach pszczelich pozyskiwanych w pasiece i ich walorach zdrowotnych. Dużą atrakcją dla uczniów było przymierzenie stroju oraz kapelusza ochronnego.
Pierwszy tydzień półkolonii upłynął bardzo szybko. Wspólnym zabawom i szaleństwom nie było końca. Drugi - zapowiada się równie interesująco.
Źródło: Szkoła Podstawowa nr 2

bip
 

um

um

mbti um

 

Materiały Video

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Upowszechnienie dostępu do internetu.