Opublikowano: poniedziałek, 21, maj 2018 10:50 | Izabela Szwagierek
Pracownicy jednostek podległych gminie, którzy zadeklarują przejście na emeryturę, będą mogli liczyć na specjalny dodatek emerytalny w wysokości 1.000 zł miesięcznie, wypłacany przez okres do pół roku. Prezydent miasta poprosił dyrektorów jednostek o wprowadzenie stosownych zapisów w regulaminach pracy.
Wcześniej decyzją prezydenta Skarżyska, dodatek emerytalny wprowadzono w Urzędzie Miasta. Deklarację o przejściu na emeryturę pracownik może złożyć w ciągu miesiąca od dnia nabycia uprawnień emerytalnych. Dodatek w wysokości 1.000 zł miesięcznie może być przyznany na czas określony, nie dłuższy niż pół roku.
Rozwiązanie takie od 1 czerwca ma obowiązywać również w miejskich jednostkach.
Materiały Video
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.
Upowszechnienie dostępu do internetu.
>
Informacje o plikach cookie
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...