Inicjatywa OBYWATEL – czyli jak załatwić sprawę w urzędzie?
Jak załatwić sprawę w urzędzie? Na to pytanie odpowiedzi znaleźć można na stronie www.obywatel.gov.pl oraz pod numerem rządowej infolinii 222 500 115. Zarówno strona, jak i infolinia służą temu, żeby obywatele mogli uzyskać prostą i zrozumiałą informację na temat usług świadczonych przez administrację.
Na stronie www.obywatel.gov.pl znajdują się opisy najpopularniejszych usług, jakie administracja świadczy dla obywateli, np.: jak wyrobić dowód, paszport, prawo jazdy czy Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ). Ile to kosztuje, jakie dokumenty trzeba wypełnić i gdzie się zgłosić? Wszystkie informacje na portalu napisane zostały prostym, zrozumiałym językiem.
Z kolei system informacji telefonicznej to rozwiązanie dla tych, którzy nie korzystają z Internetu. Dzwoniąc pod 222 500 115 można dowiedzieć się, gdzie załatwić swoją sprawę.
Więcej informacji na temat inicjatywy znaleźć można na stronie www.dsc.kprm.gov.pl/inicjatywa-obywatel
Zachęcamy do korzystania ze strony www.obywatel.gov.pl