rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Mieszkańcy Skarżyska za pomocą ankiet ocenili MKS

MKS logo

W miesiącu kwietniu oraz maju b.r. Miejska Komunikacja Samochodowa przeprowadzała wśród Pasażerów ankietę badającą zadowolenie z oferowanych usług. Ankiety dostępne były do wypełnienia drogą tradycyjną - papierową na pokładzie autobusów oraz elektronicznie.

 

 

 

 

- Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni odzewem naszych Pasażerów, zebraliśmy około tysiąca wypełnionych ankiet"- powiedział prezes MKS Bartosz Iskra. "Ten wynik pokazuje, że mieszkańcy są zaangażowani w sprawy miasta. Cieszymy się, że tak wiele osób, oprócz zadania sobie trudu wypełnienia ankiety pozostawili również uwagi i sugestie co do naszej działalności. Jednocześnie pragnę poinformować, że na chwilę obecną, praca nad rozkładami jazdy jest naszym priorytetem, bo ten kierunek ukazali nam nasi mieszkańcy.

 

MKS za pomocą ankiet chciała zobaczyć ogólny poziom zadowolenia Pasażerów, poznać preferencje mieszkańców oraz postrzeganą satysfakcję z obsługi.

 

Ankietowani oceniali ofertę przewozową wypowiadając swoje opinie względem 9 cech składających się na jakość obsługi. Spośród nich pasażerowie najwyżej ocenili zachowanie kierowców, bezpieczeństwo podróży, informacje w autobusach i na przystankach, punktualność, komfort jazdy. Gorzej wypadły takie cechy jak: dostępność komunikacji miejskiej, godziny odjazdów, koszt przejazdu. Najsłabiej ankietowani ocenili częstotliwość kursowania.

Przypomnijmy prace nad zmianą rozkładu jazdy, tak by był on optymalny dla mieszkańców Skarżyska cały czas trwają. Nowy rozkład ma wejść w życie w ostatnim kwartale bieżącego roku.

 

W wyniku przeprowadzonego badania ankietowego stwierdzono, że ogólny poziom zadowolenia z funkcjonowania komunikacji autobusowej realizowanej przez Miejską Komunikację Samochodową w Skarżysku-Kamiennej wynosi 3,01 punktów na 5 możliwych.

- Uzyskane wyniki wyznaczają Miejskiej Komunikacji Samochodowej wiele obszarów do poprawy. Wszystkie głosy będą wzięte pod uwagę przy ustalaniu nowych kierunków rozwoju oraz wprowadzane w życie w miarę możliwości Spółki. MKS rozpoczęło już prace nad zmianą rozkładów jazdy, dzięki czemu wierzymy, że poprawi się ocena tych wskaźników, które najgorzej wypadły w oczach mieszkańców, tj.: częstotliwość kursowania, godziny odjazdów, dostępność komunikacji. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Skarżyszczan- zapowiada Prezes Bartosz Iskra.

bip
 

um

um

mbti um

 

Materiały Video

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Upowszechnienie dostępu do internetu.