rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Szkolenie dla sprzedawców alkoholu

Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej serdecznie zaprasza właścicieli sklepów i lokali gastronomicznych ze sprzedażą napojów alkoholowych na szkolenie dotyczące sprzedaży alkoholu, które odbędzie się w dniu 23 października 2007r. o godz. 14.30 w świetlicy Urzędu Miasta (parter).

Szkolenie prowadzić będą pracownicy Małopolskiego Centrum Profilaktyki w Krakowie.
Szkolenie jest bezpłatne.

PROGRAM SZKOLENIA DLA SPRZEDAWCÓW ALKOHOLU

Część pierwsza:

a. Młodzież wobec alkoholu. Dlaczego młodzi piją ?
b. Objawy nadużywania alkoholu
c. Jak pomóc dziecku nie pić?
d. Skutki spożywania alkoholu przez młodzież (psychiczne, społeczne)
e. Wpływ alkoholu na organizm
f. Bezwzględne przeciwwskazania do picia


Część druga:

a. Programy profilaktyczne
b. Autentyczne wypowiedzi ukazujące dramatyczne następstwa picia alkoholu przez młodzież (Kinga lat 15, Marek lat 16, Ola lat 15, Pani Krystyna, Gazeta Wyborcza, PAP)
c. Autentyczne sytuacje z eksperymentu przeprowadzonego w jednym z dużych miast w Polsce

Część trzecia:

a. Porady dla sprzedawców
b. Zdecydowana postawa odmowna jest bardzo ważna.
c. Rozumowanie wielu dorosłych opiera się na fałszywych przesłankach:
"Jak ja mu nie sprzedam, to kupi alkohol u konkurencji"
"Jedno piwo mu nie zaszkodzi1
"To nie jest moje dziecko, moje nie pije alkoholu i jest bezpieczne"
d. Zasady odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu
e. Gdy klient poprosi o alkohol
f. Trzy zasady odmowy sprzedaży wyrobów tytoniowych/alkoholowych młodo wyglądającym klientom odmawiającym potwierdzenia pełnoletniości
g. Nie sprzedawaj wyrobów alkoholowych dzieciom, nawet wtedy, gdy twierdzą, że kupują je z polecenia rodziców
h. Gdy odmawiasz sprzedaży alkoholu nieletnim...
i. Co zrobić z agresywnym klientem?

Część czwarta:

a. Akty prawne - Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Art. 15, Art. 43)
b. Konsekwencje sprzedaży alkoholu nieletnim
c. Przesłanki mogące skutkować cofnięciem zezwolenia
d. Postępowanie administracyjne w przedmiocie cofnięcia zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych
e. Cofnięcie zezwolenia na sprzedaż alkoholu

bip
 

um

um

mbti um

 

Materiały Video

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Upowszechnienie dostępu do internetu.