rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

O włos od zwycięstwa

Wczoraj, tj. 18 stycznia 2012 r., Grupa Energia ogłosiła oficjalne wyniki konkursu "Świeć się", w którym Skarżysko-Kamienna uplasowało się na II miejscu w kraju. Do zwycięstwa zabrakło nam jedynie 0,3% głosów. Z szacunkowego wyliczenia wynika, że Szczecin wygrał jedynie o ok. 100 głosów.

 

 

 

Przypomnijmy.
Gmina Skarżysko-Kamienna od 17 grudnia 2011 roku walczyła o tytuł najlepszej iluminacji świątecznej w Polsce. 02 stycznia 2012 r. zakończył się pierwszy wojewódzki etap głosowania, w którym nasza gmina okazała się najlepsza. Nasza choinka i iluminacja fontanny pokonały iluminacje: Sandomierza, Kielc, Ostrowca Świętokrzyskiego, Starachowic i Suchedniowa. Do 15 stycznia walczyliśmy w gronie 17 finalistów o tytuł najlepszej iluminacji w Polsce.
Dziś znamy już oficjalne wyniki. Szczecin zdobył 24.2% głosów, tuż za nim uplasowała się Skarżysko-Kamienna z wynikiem 23.9%, a podium zamyka Łódź z  7.8% głosów. Łącznie w Plebiscycie internauci oddali w kategorii miast ponad 40.000 głosów.
- Finał pokazał, że w walce o zwycięstwo nie liczy się wielkość miasta i duży budżet przeznaczony na świąteczne ozdoby, ale mobilizacja i lokalny patriotyzm - mówi Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji Energia S.A.
- W tym miejscu chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim osobom, którzy włączyli się w tą akcję, a przede głosującym na nasze miasto. II miejsce to żaden dyshonor. Rywalizowaliśmy przecież z największymi miastami w Polsce. My odbieramy II miejsce jako sukces a nie porażkę – mówi prezydent Roman Wojcieszek. – Dzięki udanej akcji promocyjnej i współpracy z lokalnymi i krajowymi mediami dotarliśmy z informacją o naszym mieście do blisko miliona osób nie tylko w kraju, ale i zagranicą. Szczecinowi gratuluję i liczę na równie wspaniałą walkę w kolejnej edycji, bo o nagrodę powalczymy za rok. Postaramy się, aby w naszym mieście było jeszcze piękniej i aby argumentów po naszej stronie było więcej.

bip
 

um

um

mbti um

 

Materiały Video

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Upowszechnienie dostępu do internetu.