rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Nasze Miasto

„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przy współpracy PITax.pl Program PIT.

rozwoj-miasta

gratulacje

sferia

wifi

 

Logowanie

Kampania informacyjna

logo zagrozenia.JPGLasy Państwowe rozpoczynają społeczną kampanię informacyjno - edukacyjną „Świadomi zagrożenia", współfinansowaną ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Gmina Skarżysko-Kamienna równiez bierze udział w tej kampani. 
 
Kampania obejmuje 10 województw charakteryzujących się największym stopniem zagrożenia pożarowego. Na terenie województwa lubelskiego rozpoczyna się realizacja projektu II „Ogień w lesie a przyroda II - drugi etap kampanii informującej społeczeństwo o zagrożeniu pożarowym w lasach"; obejmującej województwa południowo - wschodniej części Polski. Kampania jest skierowana do mieszkańców terenów sąsiadujących z kompleksami leśnymi szczególnie na terenie gmin gdzie w ciągu ostatnich lat zanotowano największą liczbę pożarów oraz do turystów. Celem kampanii jest podniesienie świadomości Polaków w zakresie odpowiedzialnego zachowania się w lesie i jego otoczeniu oraz zmiana złych nawyków w zakresie zachowania się na obszarach leśnych. 
Szczegółowe informacje na temat kampanii znajdują się na stronie www.swiadomizagrozenia.pl .
W ramach kampanii realizowane są działania promocyjno - informacyjne (kampania medialna w telewizji, radiu i prasie; produkcja filmów edukacyjnych i filmu dokumentalnego; przygotowanie i kolportaż materiałów promocyjnych w trakcie imprez na terenie gmin) oraz działania edukacyjne (konkursy dla szkół gimnazjalnych: kolportaż pakietów edukacyjnych dla nauczycieli, przedstawicieli OSP, księży; przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkól gimnazjalnych oraz przedstawicieli OSP).
Seria spotów telewizyjnych i radiowych pod wspólnym tytułem „Łza nie ugasi pożaru" wskazuje najbardziej powszechne przyczyny pożarów lasów, którymi są celowe podpalenia (45%), nieostrożność dorosłych (20-25%) czy wypalanie łąk. Ważnym przesłaniem kampanii jest także apel o porzucenie obojętności i aktywne reagowanie na zagrożenia - jeden telefon na numer alarmowy 998 lub 112 może uratować las.

bip
 

um

um

mbti um

 

Materiały Video

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Upowszechnienie dostępu do internetu.